herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

21 Mart 2019 Perşembe

AVCILAR, BEYLİKDÜZÜ İSTANBUL HERBALİFE YAŞAM KOÇU- 05314079994






AVCILAR, BEYLİKDÜZÜ İSTANBUL HERBALİFE YAŞAM KOÇU- 05314079994











İstanbul'a ilk gelen birisi için Avcılar'a, Firuz köy taraflarına gelmek çocuk oyuncağı gibi bir şey eskiden böyle değildi şimdi Metrobüsle ulaşım çok daha kolay, hem eğlenceli hem de pratik mesela vaktiniz varsa.








Cennet durağında inip hemen insanların kalabalık bir şekilde alışveriş yaptığı caddenin içinde istediğiniz ve ihtiyaç duyduğunuz her şeyi kolayca bulabilirsiniz. Oradan bir durak ötesi Avcılar yine alışveriş merkezi Pelikan burada kolayca ulaşılabilecek bir noktada.








Bir durak ötesinde muhteşem manzarasıyla Firuzköy hem şehrin içinde hem de şehrin dışında burada insanlar meşhur Küçükçekmece'ye komşuluk ediyorlar tabi bende burada yaşıyorum.








Burada insan İstanbul'da olduğunu unutuyor gölün muhteşem manzarası göle hakim bir evde oturmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu hissettiriyor.Burada saat 24'e kadar metrobüs imkanı sunuluyor zaten çevredeki taksi durakları da çok uygun fiyatlarla hizmet veriyor öyle küçük şehirlerde ki gibi yüksek ulaşım bedeli de ödemiş olmuyorsunuz.








Evet siz de İstanbul'a yeni taşınmış iseniz Avcılar ve Firuzköy tarafı çok güzel tabii imkanınız nispetinde Beylikdüzü tarafını da tercih edebilirsiniz.Benim bir de dikkatimi çeken yeni bir gelişme var.Bir iki ay öncesine kadar burada kış mevsiminin verdiği negatif etkiler kalkmış gözüküyor.








Ben normalde Beylikdüzü tarafına giderken çok fazla yoğunluk olmuyordu ama bugünlerde epey yoğunluk oluyor orada bizim bir beslenme kulübümüz var sağlıklı dengeli yaşamak isteyen insanlar burada bizim Herbalife sağlıklı beslenme Kulübümüze gelerek; nasıl kilo verilir,nasıl kilo korunur, nasıl fit kalınır hepsini bizlerden öğreniyorlar.










Bu arada benim adım Şerife Herbalife konusunda merak ettiğiniz bütün konularda bayan bayana her şeyi sizlerle paylaşabilirim benim yardımcı olduğum bir çok kadın fazla kilolarından kurtuldu ve bu arada hemen bunu da belirteyim Herbalife ürünleri dengeli beslenme ürünleridir sadece kilo kontrolü için kullanılan sıradan ürünler ile kıyaslamanız doğru bir davranış sayılmaz.








Hani derler ya erkeğin maaşı kadının yaşı sorulmaz.Ben bunda herhangi bir absürt bir durum görmediğim için dengeli beslenen ve cilt bakımına önem veren bir kadın olarak beslenme kulübümüze gelen bayanlarla yaşımı paylaşıyorum sizde benim gibi genç yaşlarda daha genç ve diri gözükmek istiyorsanız sizlere de yardımcı olabilirim.Bu arada genel geçer bir yanlış anlama var bizim millet olarak yaşlı denildiği zaman 60 yaş ve üzeri akla geliyor ama işin aslı öyle değil.








Son olarak katıldığım bir Herbalife Eğitiminde bu düşünce ile eğitime gelen 27 yaşında ve yeni evli bayan arkadaşıma yaşlılık belirtileri ve yaşlılık hormonlarının 25’li yaşlardan itibaren çalışmaya başladığını söylediğimde inanın yüzündeki ifadeyi görmenizi isterdim.









Evet gerçekten durum böyle eğer yediklerinize ve içtiklerinize dikkat etmezseniz yaşlanmanız ve yüzünüzdeki çizgilerin sayısı hızla artışa geçecektir. Avcılar'ın her yerinde aktif olarak gelişimine katkı sağlamaya çalıştım bayan kullanıcılardan oluşan bir grubumuz var siz de grubumuza katılarak kilo kontrolü ve cilt bakımı konularında çok daha bilinçli birer insan olabilirsiniz.







Avcılar'da zayıflamak isteyen bayanlar kilo vermenin zorlukları ile yalnız başınıza mücadele etmek zorunda değilsiniz Herbalife kahvaltısının gelişiminize olan faydasını gelip canlı canlı kulübümüzde görebilirsiniz. İnsanlar burada mükemmel sonuç alıyor kendini daha iyi hissediyor, bir kadın için duygularının tavan yaptığı bir mekanda bulunmaktan ve bu eğlenceli mekanı sizlere tanıtmaktan çok zevk alıyorum zaten insanın bir şeyleri yaparken yardımlaşması çok doğal ve sıradan bir durum.








Peki bugüne kadar size yardım eden insanları unuttunuz mu kesinlikle unutmadınız bir şekilde hayatınıza dokunan insanlar oluyor öyle ya da böyle gelişiminize katkılarını sunuyorlar. Ben de bu alanda bütün kadınlara katkı sunmaya devam ediyorum.Eğer siz de benimle burada yüz yüze görüşmek isterseniz lütfen telefonla irtibata geçip randevu oluşturalım çünkü ben planlı şekilde çalışan bir Herbalife Yaşam Koçu olarak hizmet veriyorum ve her zaman söz verdiğim gibi sizlerin yanında olmak istiyorum.







HERBALİFE BEYLİKDÜZÜ BESLENME KULÜBÜ







Bizim Beylikdüzünde çalışıyor olmamız insanların çok dikkatini çekiyor geçen hafta beni ziyarete gelen Fatma hanım zayıflama konusunda çok tereddüt yaşayan bir bayan nasıl olduysa tüm cesaretini toplamış ve bodoslama kapıdan içeri girmiş.










Beylikdüzü'ne yeni taşınmış doğum sonrası kilolarından kurtulmak için epey uğraşmış en sonunda televizyon reklamlarında Xls Nutrition ürününü görmüş acaba bu bana fayda eder mi? Herhangi bir yan etkisi var mıdır? Size danışmak istiyorum dedi sohbet biraz spontane geliştiği için ilk başta şaşırmadım değil.










Çünkü biz Herbalife Yaşam Koçu ve Resmi Üyeyiz. Herbalife firması 1980 yılında kurulan köklü bir firma oysa ki Xls Nutrition benim bildiğim ve tanıdığım bir firma değil. Gördüğüm kadarıyla yoğun televizyon reklamı veriyorlar ve benim bilmediğim bir ürün konusunda yorum yapmam söz konusu olamazdı.








Bu nedenle Fatma Hanım'a bu ürünü kullanmak istiyorsa kendi araştırmasında fayda olacağını söyledim. Netice de belki bu ürün Herbalife ürünlerine benziyor olabilir ama kesinlikle dünyada 94 den fazla ülkede kullanılan Herbalife ürünleri gibi bir ürün olduğunu tahmin etmiyorum.Ayrıca kilo kontrolü demek birden fazla gıdayı tek bir diyet programında dengeli olarak kombine edip sonuç almak anlamına geliyor.








Fatma Hanım'ın söylediğine göre bir tek ürün varmış gerçekten sizleri yanıltmak istemiyorum. Herbalife ürünleri söz konusu olduğunda bütün ürünlerin hakkında konuşabilirim ama bilmediğim bir marka ve ürün konusunda kesinlikle konuşamam.








Bu nedenle Fatma Hanım'a bildiğimiz kilo verme taktiklerinden biraz bahsettim çok ilgisini çekti otururken Herbalife bitki çayınızı merak ediyorum dedi kendisine Herbalife’nin Ahududu aromalı çayından ikram ettim tadı muhteşem bu kadar olacağını tahmin etmiyordum dedi.Ama ben bu ürünü kullanabilirim dedi tabii ki karar kendisine ait.








Otururken bizim Herbalife ölçüm cihazı dikkatini çekmiş bu cihazın özelliği nedir? Ne işe yarıyor dedi. Ben de kendisine vücut ölçüm cihazı olduğunu insanın bedeninde ne kadar yağ, ne kadar kas ve ne kadar su olduğunu tespit edebilir dedim. O zaman benim vücut analizimi de yapabilir misiniz?








Dedi. Üzerindeki altın ve gümüş takıları çıkartırsa ölçünün daha sağlıklı olacağını belirttim.Kolundan bilezik ve burnundaki hızmayı çıkardı, vücut analizi için hazırım çok merak ediyorum gerçekten çok heyecanlandım ilk defa gördüğüm bir ortam ve buradaki samimiyet bana yaşamadığım bir deneyim yaşatıyorsunuz dedi.








Vücut ölçüm cihazı ile 2 dakikada vücudundaki yağ, kas ve su oranını öğrendik.Orada kendisinin çok az su içtiğini fark ettim eğer kilo vermek istiyorsanız vücudunuzu susuz bırakmayın.








Çünkü suyun kilo vermek üzerindeki etkileri yadsınamaz derecede önemlidir. Fatma hanım 3 çocuk annesi eşinin Beylikdüzü'ne olan merakı ve ilgisi sonucu buraya taşınmış.






Bir de burada sitelerin daha iyi bir yaşam sunduğuna inanıyorlar. Sohbetimiz ve vücut analizi değerlendirmemiz aşağı yukarı bir yarım saatimizi aldı sonrasında Fatma hanım bizim beslenme Kulübümüzde kahvaltı ederek kilo vermeye karar verdi.Sizde kendi kararlarınızı alabilirsiniz atacağınız bütün adımlarda yalnız değilsiniz.






HERBALİFE İSTANBUL BİLGİ



İnsanlar en çok bilmedikleri konularda tereddüt ve önyargı içinde oluyorlar. Çünkü konuyu bilmiyorlar ve her zaman kolayca bilgiye ulaşmaya çalışıyorlar.Burada İstanbul'da Herbalife hakkında bilgi almak isteyen insanlar maalesef alanında bilgi sahibi olan insanlara kulak vermek istemiyorlar.








Çünkü negatif bilgi çok çabuk yayılıyor burada Herbalife hakkında bilgi almak isteyen birçok insan var, günlük olarak Beslenme Kulübümüze gelen farklı düşüncelere sahip insanlar aslında beslenme alışkanlıklarının sebep olduğu bir takım şikayetlerden söz açıyorlar bizim kimseyi yargılama yapmak gibi bir niyetimiz yok bizlerin amacı daha mutlu ve daha sağlıklı bir dünya için insanları yardımcı olmak ve beslenme alışkanlıklarını yeniden tasarlarken onların yanında bulunup hayatlarına katkı sağlamak.








İnsanlara yardım etmek beni çok mutlu ediyor bu konuda çok heyecanlıyım bugüne kadar ben de bir çok konuda ön yargılı davranmış ve hep etrafımda olan insanları ötelemiş bir kadın olarak aslında insanın Makul ve mantıklı açıklamalara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.










Bazen beni İstanbul'un dört bir tarafından arayan bayanlar işte şurada,burada Herbalife zararları konulu bir yorum okudum ya da bir makale okudum gibi söylemler ile bu gerçek mi acaba? olabilir mi?








Herbalife nin zararları hakkında bilgi verebilirmisiniz? Diyerek bana ulaşıp bu işin doğruluğunu teyit ettirmek istiyorlar.Şöyle ki bütün dünyada kullanılan bir ürünü sorgulamak ve hiç bilmediği bir konuda yorum yapmak doğru bir davranış değil.








Herbalife gerçeği bilimsel verilere dayanıyor sayılar ile karşılık buluyor artık beslenme konusunda devrim yaşamış bir dünyada yaşıyoruz.Etrafımızda o kadar negatif etken var ki beslenme ve diyet konusunda hep açık verir durumdayız.








Yeterince su içmiyoruz, yeterince aktif bir yaşam tarzına yönelmek yerine hareketsizliği ve ihtiyaçtan çok yemek yemeyi tercih eder durumdayız. Peki bu durumda size Herbalife’nin ne zararı olabilir ki zaten beslenme alışkanlıkları ile ilgili olarak insanlar kendi gidecekleri yeri tayin eder vaziyetteler.








Bana kalırsa dünyanın onayladığı muhteşem ürünleri kullanmak benim için hiç bir zararı olan bir durum değildir. Ben kendi soracağım soruları açıkçası kendime soruyorum bu konuda dürüst olmak ve soluduğumuz hava kadar şeffaf olmak gerekiyor.








Tersi durumlarda şeffaf olunmaz ise ne sizler kilo kaybı yaşayabirisiniz nede biz çalışmalarımızda başarılı olabiliriz bu ne mi demek elbette bir şeyi direkt kaynağından öğrenmek en sağlıklı yoldur.Bilgi almak isterken bilgisiz ve işin ehli olmayan kimselerden faydalanmak biraz daha zorlaşıyor bu kimseler Herbalife ürün kullanıcısı olmadıklarından sizleri yanlış yönlerdirmeleri söz konusu olabilir.










HERBALİFE ZAYIFLAMA SETİ








Dediğim gibi önyargılar çok fazla insanı etkiliyor kadınlar Herbalife zayıflama seti beni sonuca götürür mü? Sorusunu belki içlerinde kendi kendilerine binlerce kez sorup binlerce kez irdeliyor ama burada gözden kaçan nokta her şeyi Herbalife ürünlerinden beklemek kolaycılık değil mi?










Sen değil misin pastayı gördüğün zaman bu pasta benim olsa diye iç geçiren, ya da sofradaki son kalan tabağı sünnetlemek senin işin değil.Çünkü miğdemiz bir çöplük değil her şeyi yiyerek kilo vermemiz mümkün olmuyor.








Ondan sonra deniliyor ki ya ben ürün kullandım ama sonuç alamadım lütfen parmağınızı kaldırıp bir yere işaret ederken şunu göz önünde bulundurun elinizde kalan 4 parmağınız sizi işaret ediyor yani bir yerleri işaret ederken kalan 4 parmak hep geri bakıyor bu beden dilinde sorun bende değil sen de mesajı veriyor gibi gözükse de aslında gerçekte olan sen bana söyledin ama ben geri kalan 4 kriteri yerine getirmedim.








Senin söylediklerini harfiyen uygulamadım ve bunun için aslında sorumlu olan sen değil benim anlamına geliyor.Nedir bu sorumluluklar; yeteri miktarda su içmeliyiz, gün içerisinde tavsiye ettiğimiz şekilde Herbal aloe vera tüketmeliyiz, Herbalife çayını gün boyu yanınızda taşıyabilirsiniz.








Ama siz ne yaptınız? Aman ya bu ne ki derler diye çayı sanki bir ilaçmış gibi Ecza dolabına koydunuz ve orada beklemeye mahkum ettiniz.Doğrusunu söylemek gerekirse aslında siz kendinizi mahkum etmiş oluyorsunuz. Herbalife Shake içerken ben doymadım diye söylenen hiç bir bayana rastlamadım.








Eğer karnınız doymuyor ise bunun çözümü basit bizim vermiş olduğumuz beslenme taktikleri ve danışmanlık hizmeti işinize yarayacak.Ama siz benim karnım acıktı gideyim şu pastaneden ıvır zıvır bir şeyler alayım ve Herbalife Shake içmeye devam edeyim diyorsanız size hiç kimsenin faydası olamaz.








Herbalife Yaşam Koçu Gönül. 05314079994

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog