herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

2 Nisan 2019 Salı

HERBALİFE AVCILAR KİLO KONTROLÜ BAŞARI HİKAYELERİ


HERBALİFE AVCILAR KİLO KONTROLÜ BAŞARI HİKAYELERİ- 5314079994




HERBALİFE SHAKE KULLANANLAR





Her şey bir bardak Herbalife formül 1 Shake ile başladı hikayenin kahramanları tam 40 Yıldır Dünyanın farklı yerlerinde aynı başarı hikayelerini yazmaya devam ediyorlar.Peki sizin için bir başarı hikayesi yazmak için geç kaldığınızı mı düşünüyorsunuz?



Fazla kiloların sizi esir aldığını mı düşünüyorsunuz? Hiç merak etmeyin sizin de bir başarı hikayeniz olacak.Yeter ki içinizdeki enerjiye ve Herbalife'ye olan güveninizi sorgulamayın, sadece Herbalife yaşam koçluğu desteğinde yeni bir sen için çalışmaya devam edin. Çalışmak dedim ise zaten gerisi eğlence.Bakın nasıl başarmışlar kendilerinden öğrenin istedim.




EVLİ BİR ÇİFT İÇİN UYUMLULUK MÜKEMMEL BİR DENEYİM




39 yaşında bir kadın için kendisinden beklenen performansı göstermek ve hamilelikte karşı karşıya kaldığım kiloları vermenin çok kolay olacağını hiç düşünmüyordum.Burası sağlıklı yaşam ve beslenmenin kaynağı.Nasıl olduysa Herbalife ile tanışmam o kadar çok hızlı ilerledi ki hiç böyle bir başarı kazanacağımı düşünmüyordum.Benim için çok kolay oldu günde iki öğün Herbalife Shake hayatımı değiştirdi.Eşimi ve çocuklarımı düşündüğüm de Herbalife de edindiğim tecrübe,kendime olan güvenim bir kez daha başarmak arzusunda olan kadınlara ilham olsun istiyorum sağlıklı bir hayat beni bekliyor.






Bundan 5-6 yıl öncesi başlayan hikayem fazla kilolar sayesinde neredeyse başlamadan bitecekti.Çünkü sağlığımı tehdit eden bir yük ile beraber gezmek çok hoş olmasa gerek. Eşimin tavsiyesi üzerine ürünleri kullandım ve ona eşlik etmek için Herbalife yaşam koçluğu desteğini sonuna kadar kullandım.Mücadelem de o kadar desteklendim ki inanılmaz bir tecrübe ve ürünlerin günlük yaşantımda bana kattıklarını anlatamam 70 kilo ağırlığım artık benim daha zinde kalmam için bir teminat ve sarkan bir göbek problemim de yok.



AYNALAR YALAN SÖYLEMEZ  



Kendine bir bak aynaya dön ve yeniden toparlanmak için eskimiş diyet çözümlerini bir kenara salla gitsin.Eğer gerçekten sonuç almak istiyorsan muhteşem bir davet seni bekliyor!! Bu benim için mükemmel bir slogandı daha sağlıklı kalmak için 2. Hamileliğimden sonra bütün fazlalıklardan kurtulmaya kararlı olduğum için çağrıya kulak verdim.





Günlük tutar gibi her gün tüketmiş olduğum Herbalife Shake, Herbal Aloe içecek ve çayın bana verdiği muhteşem enerjiyi not ettim.Çünkü bunlar benim için çok değerliydi bir bakıma okul yıllarından bu yana kadar Zinde ve bakımlı hissettiğimi hiç hatırlamıyorum.Ortalama 13-14 senenin sonunda bu kadar mutlu olmak ikinci bahar gibi geldi.Mutluyum aileme inanıyorum ve sevdiğim yiyecekleri bir kısıt olmadan tüketebiliyorum artık porsiyonlarımı ayarlamak çok daha kolay oluyor.Her gün sabah Herbalife kahvaltısı ile güne merhaba diyorum.


GENÇ YAŞLI HERKES BURADA



32 yaşındayım ve hazır yiyecek yemek benim için vazgeçilmez bir eğlence idi.Oradan oraya koşarken birdenbire.Vücudumun beni uyardığını fark ettim ama çok geç fark ettim, fazlalıklardan kurtulmak için bir şey yapmam gerekiyordu.Eşimin bana verdiği yemek sözü için buluşacağımızı zannederken bir beslenme kulübüne geldim doğrusu çok şaşırdım.




Çünkü beklediğimden çok farklı bir deneyim ve burada bana destek olan insanlar vardı.Hepsinin hikayeleri benim Hikayem ile farksız değildi bir bardak Herbalife Shake neyi değiştirir ?Diye düşünürken,eşim akşamları da içmem için eve bir kutu Herbalife Shake ve bir şişe Herbal Aloe içecekten getirdi. Mükemmel bir uyum sağladım tam 32 kilo sonuç elde ettim ve artık o büyük beden kıyafetleri sadece eğlenmek ve gülmek için giyiyorum.Siz de bu eğlenceyi tadabilir ve geniş beden kıyafetleri bir kenara atabilirsiniz.


TARTILAR İLE BARIŞTIM  



Tartılar ile savaşmak 44 yaşında bir insan için çok kolay bir mesele değil.Tam 9 yıl öncesi Herbalife ile tanıştım ve o ara vücudumun sağında solunda sarkan yağ kütleleri beni hiç olmadığı kadar mutsuz ediyordu.Neyse ki Herbalife ürünlerinin insanın gelişmesinde ve mutlu hissetmesin de çok büyük bir rolü olduğunu öğrendim.




Değişime başlamak için önce ki deneyimlerimden ders çıkardım, öylesine güçlü sarıldım ki bana uzatılan bu dost eline anlatılmaz bir deneyim.O kadar güçlü sarıldım ki Herbalife ürünlerine artık evde ızgara keyfini sürecek kadar kendime güvenim arttı.İki öğün Shake içmek bütün hayatımı değiştirdi etin kokusu artık beni rahatsız etmiyor,çünkü kalori kontrolü beni bütün yemekler ile serbest bir şekilde yeniden barıştırdı.



Gün boyu suyumu ihmal etmiyorum Herbalife’nin bana kattığı en büyük değer.Artık eskisi gibi su içmediğim günleri düşünemiyorum bile ve eskisinden bahsetmeyi de çok sevmiyorum.Her gün bir şişe su gün boyu yanımda ve çayımı hiç bir zaman çantamdan ayırmıyorum eşim bile benim bu kadar kısa sürede sonuç alacağıma inanmıyordu ve o kadar etkili oldu ki çocuklar bile artık benim gibi birer bardak Shake içip kampüse gidiyorlar.

HERBALİFE YAŞAM KOÇU GÖNÜL DEMİR 05314079994


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog