herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

5 Nisan 2019 Cuma

NEDEN KİLO VEREMİYORUM



NEDEN KİLO VEREMİYORUM- 05314079994




Bugün sizlere çok farklı bir bakış açısı ile kendi tespitleri mi aktarmak istiyorum.İnsanlar beslenme ve diyet alışkanlıkları konusunda sohbet ederken neden kilo veremiyorum sorusunu işaret parmağı ile gösteriyor, ama gözlerini kaçırıyor ve arda kalan 4 parmağı tamamı ile kendisini işaret ediyor. 




Belki biraz hızlı bir giriş yaptım ama maalesef İstanbul gibi metropol bir şehirde yaşayan farklı meslek grupların da çalışan bir çok insan ile tanışma fırsatı buldum.Bugün size hikayesini anlatmak istediğim arkadaşım İlyas Bey ,112 acil yardım ambulansı şoförü.Kendisi için bir adım atmaya ve her zaman çok stresliyim; Ahmet'e kızdım, Ayşe'ye kızdım diye kendi kendini yakınan insanlara İlyas Bey'in bir günlük çalışma temposundan bahsedeceğim biraz küçük şeylere takıldığınızı çok daha iyi fark edecek ve tek bir noktadan bakarak kilo problemlerinizi ve günlük Stres ile nasıl başa çıkacağınızı bu kısa hikaye özetliyor olacak.

Zorluklar kilo vermene engel değil.



İlyas Bey ambulanstaki görevini sabah erken saatlerde alıyor ve minimum günlük 20 farklı vaka ile ve 20 farklı insan portresi ile yüzleşiyor trafikte bir Ambulans şoförü için sürekli hızlı araç kullanmak başlı başına bir risk, hele İstanbul trafiği düşünülürse bu tamamen bir keşmekeş den ibaret.İlyas Bey trafikte karşılaştığı birbirinden farklı insan profilleri ile başa çıkmasını öğrenmiş ve yeri geldiği zaman sert bir tavır sergileyebiliyor,yeri geldiği zaman da tamam anlamında bir işaret çakıp yoluna devam edebilecek kadar işini özümsemiş bir insan.




Bazen Çelikleşen yeri geldiğinde yumuşak kauçuk gibi esneyebilen bir sinir yapısına sahip ve böyle olmak zorunda.Çünkü yapmış olduğu meslek yüzlerce meslek içinde en zor olanlardan bir tanesi.Düşünsenize 20 vakadan bahsediyorum bazı insan ayağına diken batsa ambulans çağırıyor, bazıları da gerçekten çok zor durumda olsa bile ambulans talep etmiyor.




Yeri geldiği zaman kucağında can veren insanlar olmuş ve bu karmaşayı her gün yaşamak zorunda olan bir insan için stres ve telaş hiç bitmiyor ama bir an olsun mesleğini yerine getirebilmek, insanlara yardım edebilmek,her şeyden önce ailesine destek olabilmek için bütün olumsuzlukları elinin tersiyle itebilen, hayata tutunan bir profil çiziyor.Sizin de bir hikayeniz bulunuyor elbet zorluklar kilo vermene engel değil.Önce kendi davranışlarını düzeltelim istersen.



Davranışları düzeltmek kolay olacak Herbalife birlikteliğin gücü.





Kendisini uzun zamandır tanımama rağmen hikayesiyle alakalı çok fazla bilgi sahibiyim.Ama zaman içerisinde etrafımdaki Herbalife Danışmanlığı yaptığım insanların Herbalife hakkında ki önyargıları ve daha önemlisi kendi gelişimlerini baltalamak için sürekli kendilerine ket vuruyor olmaları beni bu hikayeyi buradan paylaşmaya itti.Çünkü bizler en başta belirttiğim gibi büyük ve karmaşası fazla olan bir şehirde yaşıyoruz artık sıradan küçük olaylara takılmamamız ve her gün yaptığımız yanlış beslenme alışkanlıklarını iyi davranışlara doğru götürmemiz gerekiyor.




Her bir insan ayrı bir hikaye Herbalife sayesinde sonuç alanlar beni çok iyi anlayacaklardır. Herbalife bir üründen daha fazlasını sizlere sunan sadece beslenme üzerine çalışan bir firma değil. İnsanların mutluluk ve refahını artırmak için moral ve motivasyona ihtiyacı vardır.İlyas Bey gibi stresli bir işiniz yoksa gelin birlikte planlayalım ve neden kilo veremiyorum sorusunun yanıtlarını birlikte çözelim.Zorlukları aşmak ve davranışları düzeltmek kolay olacak Herbalife birlikteliğin gücü demek.Gücünüze güç katmak için varım ve yaptığım işi zevkle yapmaya devam ediyorum.




Eğer bir Ambulans şoförü olsaydınız ne yapardınız? Bir ev hanımının mutfakta kırdığı bir tabak yitip giden bir candan daha mı önemli ?Acaba neden böyle küçük şeylere takılarak kilo problemlerinizi erteliyorsunuz ,ya da evde kızınızın Televizyon kumandasını bozması yaralı bir canın hastaneye yetişememesinden daha mı önemli ki? Sürekli bu küçük şeyleri kendiniz için bir tasa ve stres yumağı olarak düşünüyorsunuz.Bence hepiniz pozitif düşünce tarzını benimseyecek kadar kendinize şans tanımanız gerekiyor. Zaten Herbalife ürünleri üstüne düşen görevi fazlasıyla yapacak kadar kaliteli ve bundan sonraki süreçte kilo veremiyorum demek yerine, kendi çözümlerinizi negatif sebeplerin engellemesine müsaade etmeyin.




DİYET YAPIYORUM AMA KİLO VEREMİYORUM




Bizim insanımıza diyet denildiği zaman hiç bir şey yemeden, içmeden tabiri caizse çöp gibi kalacağını zannedilir.En başta bu bakış açısını değiştirmek gerekiyor.Mesela yine bir hikaye ile olayı ete kemiğe büründürmek istiyorum.Mustafa Bey kamu personeli ve bir yılı aşkın süredir emekliliğin keyfini sürüyor.Kendisi vaktiyle bir kamu kurumunda muhasebeci olarak çalışmış ilerleyen yaşına rağmen genç bir delikanlı.İlk tanıştığımızda Kızım ben diyet yapıyorum ama kilo veremiyorum diye bana serzenişte bulundu.Peki Mustafa Amca nasıl bir diyet yapıyorsunuz?Neleri yiyorsunuz? Neleri yemiyorsunuz biraz açar mısınız anlamak istiyorum deyince,Mustafa amca her gün sabah kahvaltı etmeden doğru köşedeki kıraathanenin yolunu tutuyormuş.Malum diyor yengen  temizlik yapacak diyor evi havalandıracak.Ben de erkenden çıkıyorum!!Kahvede bir duble bardak çay ve fırından aldığım taze poğaçaları yiyorum.Ondan sonra da akşama kadar kahvede oturuyorum ve gün içerisinde hiç bir şey de yemiyorum.
Aç kalarak kilo verilmez

Arada bir tapudan emekli Mehmet Bey geliyor bir kaç el tavla atıyoruz.Onun yanında da keyif Kahvesi haricinde bir şeyler yemiyorum ya da içmiyorum, ama kızım hiç kilo veremiyorum.




Peki dedim akşam olduğu zaman ne yapıyorsunuz?Kahvede oturmaya devam mı ediyorsunuz?Yoksa eve gidip eşinizle bir şeyler yiyip içiyor musunuz?Dedim.Yok yok ben akşam ezanından önce muhakkak evde olan bir adamım benim kurallarım var kesinlikle çiğnetmem akşam eve gittiğimde sağ olsun Hanım sofrayı kurmuş oluyor. Allah ne verdiyse yemek hazır oluyor ne yalan söyleyeyim. Yemek dediysem de öyle sıradan bir sofra kastetmiyorum bizim evde akşamları muhakkak etli yemekler ve yanında da muhakkak çorba olmazsa olmazımız dedi ve devam etti,yemeği yedikten sonra televizyonun karşısına geçiyorum.




Yengen pazar yakın olduğu için taze meyveyi pek sever hoş gerçi ben de çok severim oturup muhakkak bir kaç portakal, elma, bir iki tane de havuç yerim, bu arada havuç bana iyi geliyor diye de ekliyor.Evet şimdi bizim asıl meselemiz diyet yapıyorum ama kilo veremiyorum diye üzülen insanlara vereceğimiz cevaba gelelim.Mustafa Bey amcanın yaptığı gibi sabah kahvaltısında bir kaç poğaça ve akşama kadar bir şey yemeden içmeden kilo vereceğim düşüncesiyle yola çıkarsanız kesinlikle zayıflamanız mümkün değil.




Çünkü bu taktik çalışan bir taktik değil günde iki öğün yemek yemek zayıflamanın formülü değildir.Aç kalarak kilo verilmez.Tam tersine Mustafa Bey amcanın kendisine yaptığı şey tasvip edilir bir hareket değil.Vücudunu gün boyu yıpratarak kilo vermek isteyen bir insan ancak bu kadar kötülük edebilirdi kendi vücuduna.


Enerjiyi yerine koy gerisi gelecek

Vücudunuzun gün boyu enerjik kalabilmesi için dengeli beslenmeye ve ara ara takviye yapmaya ihtiyacınız var.Takviyeden kasıt şudur insan vücudu yaradılışı gereği mükemmel bir kombinasyon. Bir şeyleri eksik yaptığımız zaman çalışan mekanizmaya çomak sokmuş oluyoruz ve kendi işimizi daha zor bir duruma taşıyoruz.Bu sebeple vücudun ihtiyacı olan enerjiyi yerine koymanız durumunda gerisi gelecek.Peki aranızda buna benzer deneyimleri olan var mı?Eminim vardır bu şartlar altında kilo vermeniz çok zor.Gelin en iyisi beslenme şeklinizi Mustafa bey amca gibi yeniden gözden geçirelim ve çözümün yine sizinle başlayacağını bir kez daha hatırlatalım. 




Mustafa amca 63 yaşında olmasına rağmen günde 2 defa Herbalife Shake içerek 1 ayda 4 kilogram sonuç aldı ve o kadar mutlu ki mutluluğu yüzüne yansıyor.Kızım diyor ben bugüne kadar bunu hiç düşünmemiştim gün boyu aç kalınca kilo vereceğim zannediyordum, ama bana yanıldığımı gösterdin diyor. Hikayesini paylaşmak için kendisinden izin aldım.Yaz kızım yaz herkes duysun aç kalarak kilo verilmiyormuş iyi ki sana rastladım diyor.


BOĞAZIMDAN KISTIM KİLO VERDİM AMA GÖBEĞİM AYNI DURUYOR


Geçen hafta Cihangir'de oturan bir arkadaşım var uzun zamandır görüşmüyoruz.Benim Herbalife yaşam koçu olduğumu bilmesine rağmen arayıp fikrimi sormak yerine iki aydır farklı bir diyet uygulama yolunu seçmiş. Şerife'ciğim tam 4 kilo sonucum var ama ben yine de memnun değilim!! Çünkü vücudum şu anda kitlenmiş vaziyette 4 kilo verebildim ancak göbeğim aynı duruyor.Çok kötü bir görüntü aynanın karşısına geçtiğim zaman; eşim yine mi göbeğini ölçüyorsun diye takılıyor benim bu göbekten kurtulmam gerekiyor.Ama şaka bir yana eşim haksız da değil.Sana en baştan bu yana git Şerife ile görüş bir an önce sana bir program yapsın kendi başına çabalamaktan yorulmadın mı? 





Senelerdir denemediğin yöntem kalmadı diye epey bir söylenmiş söylenmesine ama, yine diyor kendi bildiğimden şaşmadım diyor.Artık seni gördükçe bakış açım değişti çünkü sen sürekli bir şeyler yazıyorsun, güzel güzel fotoğraflar paylaşıyorsun, bu benim çok hoşuma gidiyor.İyi ama bu benim göbek problemim ne olacak? Nasıl gidecek bu yağlar? Nasıl eriyecek bana önerin nedir? Bak zaten benim gibi bir hemşire arkadaşım ürün kullanıyor gayet memnun bunu sana söylemedim ama galiba bu arkadaşım da senin Herbalife ürün verdiğin insanlardan.Cesaret edip kendisine soramadım bile dedi.


Giden yağlarınız olsun kaslarınıza ihtiyacınız olacak

Bende bu arkadaşıma nasıl 4 kilo sonuç aldığını sordum.Sabahları aç karna işe gittiğini ama öğleye kadar tabiri caizse süründüğünü söyledi.Evet yanlış duymadınız açlıktan sürünüyorum, arkadaşlarım gel biraz kendine eziyet etme falan diye takılıyorlar ama benimki de inat dediği anda şunu çok iyi anladım.Sevgili Hanımlar aç kaldığınız müddetçe vücudunuzda glisemik endeks dediğimiz ve basit anlatımıyla karaciğerin şeker üretmesi ile ilgili bir durum ki göbek ve basen birikimi olan bayanların geneli böyle aç kalarak daha fazla kilo alıyorlar.




2 ay gibi bir sürede 4 kilo sonuç almış olması şuna işaret ediyor yağdan kilo kaybı olmamış.Tamamen kas kaybetmiş ve kaybettiği kasları yerine koyması öyle hemen gerçekleşecek bir olay değil. Buna çok dikkat etmeniz gerekiyor.Giden yağlarınız olsun kaslarınıza ihtiyacınız olacak işte Herbalife’nin farkı da burada ortaya çıkıyor.Bizim ürünlerimizin hepsi birbirini tamamlayıcı ve destekleyici ürünlerdir ki zaten ben ihtiyacı olmayan bir insana ihtiyacının haricinde bir şey tavsiye etmiyorum biraz önce konuştuğum bir bey su içmesini önerdiğimde ben su içemiyorum dedi.Peki alkol kullanıyor musunuz? dedim o başka diyor.Bu şu anlama geliyor size faydalı olacak tüm yöntemleri göstermek ve yaptığım şeyi size öğretmek benim işim.




Benden bilgi isteyen danışan arkadaşlarıma hiç bir zaman bilmediğim bir yöntemi yada ürünü tavsiye etmem böyle bir yaklaşımda da bulunmadım.Ancak ihtiyacı olan ürünleri kendisine tavsiye ederim takdir yine insanların kendisine ait. Sevgili arkadaşımın acilen Herbalife formül 1 Shake ile kahvaltısını şekillendirmesi gerekiyordu.Kendisine Herbalife Shake hakkında biraz bilgi verdim vücudunun ihtiyacı olan bütün besin ögelerinin bir bardak Shake sayesinde karşılanacağını gün boyu su tüketimini dengede tutarak rahatça kilo vereceğini anlattım.

Anlatsam da nafile ama o takmıştı bir kere bu göbek nasıl gidecek? Elbette göbeği için yapması gerekenleri de paylaştım kendisine Herbalife çayından önerdim, aynı zamanda ilerleyen süreçte Herbalife Thermo tablet ile desteklemesi ve vücudunu yeniden şekillendirmesi önerisinde bulundum.Görünüşe göre en yakınımızdaki bir arkadaşımız bile kendi ön yargılarını ve takıntılarını bizlerden gizliyebiliyor. Eminim bundan sonraki süreçte kendisini çok sıkı bir takip altına alacağım. Her ne kadar hemşire olsa bile kilosunu kontrol etmek noktasında kurallar meslek grubuna göre çalışmıyor.Hepimizin yedikleri ve içtikleri belli bir sistem içerisinde planlı hareket tarzı ile düzeltilebilir.Sizde başarmak istiyorsanız ve göbek basen problemleriniz var ve yaptığınız diyetler işe yaramıyorsa gelin çözümü birlikte arayalım.

ŞERİFE ÇELİK/ AVCILAR,İSTANBUL/HERBALİFE YAŞAM KOÇU- 05314079994





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog