herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

31 Mart 2019 Pazar

AVCILAR HERBALİFE LEZİZ TARİFLER



AVCILAR HERBALİFE  LEZİZ TARİFLER





Nereden Nereye geldiğimizin önemi nasıl geldiğimiz ile başlıyor.Şimdi burada Avcılar'da yaşayan bayanlar Herbalife yemek içmek sanki başka hiç bir şey yemeyecekmis gibi bir algı oluşturulmuş zannediyorlar.


Evet yanlış duymadınız Herbalife yerken hayatın lezzetlerinden uzak kalmanız gerekmiyor.Günde 2 defa Herbalife Shake içerek kilo kontrolü sağlamak için mücadele verirken lezzetli makarnalar da yiyebilirsiniz.


Burada son bir kaç gündür havanın soğuk olması içinizi karartmasın.Artık bahar kapınızı çalmış yerinizde durmayın harekete geçin. Market raflarında birbirinden renkli ambalajlarda satılan şirin gözüken makarnaları bir çok kez tükettiniz ama benim buradaki asıl hedefim daha lezzetli ve doyurucu bir tabak makarna size de iyi gelebilir.


TAM BUĞDAY MAKARNA VE BEYAZ MAKARNA FARKI




Peki tam buğday makarnanın size ne gibi faydası olabilir ya da klasik olarak evde hazırladığınız erişte nasıl lezzetli doyurucu bir yemek haline gelebilir.



Farkı nedir? Evet beyaz makarnanın bütün çeşitlerini seviyor olabilirsiniz genelde bu sizin makarna ile olan bağınızı kuvvetlendiren işlenmiş karbonhidrat haline gelmiş,bir tabak makarna artık lif ve vitamin değeri olarak sizin beklediğiniz performansı gösteremeyecek kadar düşük nitelikte ve yüksek kaloriye sahip bir tabak makarna.



Peki farkını soracak olursanız işin aslı tam buğday makarna varya esmer makarnalar beyaz makarnalara göre daha besleyici ve doyurucu özelliği ile tüketildiği andan itibaren ani kan şekeri yükselmesi gibi bir sürpriz ile sizi başbaşa bırakmaz burada kalorinin düşük olması da sizin için ayrıca bir avantaj kapısı açıyor.



Ortalama bir porsiyon esmer makarna sizi tok tutmaya yetecek kadar dengeli bir öğün oluşturmanızı kolaylaştırır, kalori değerleri bakımından da beyaz makarnadan daha az kalori ihtiva eder burada rakamlar ile sizi matematik ile boğmak istemiyorum.Beyaz makarna ile tam tahıllı makarnanın farkına anlamış olmanız benim için yeterli.

GLUTENSİZ MAKARNA



Glutene duyarlı insanlar için farklı tahıllardan elde edilen makarnalar mevcut ancak burada söz konusu olan lif ve besleyici özellik ön planda tutuluyor olması ikinci bir farkındalık yaratıyor bana göre sebzeli makarna çok daha iştah açıcı ve yerinde bir karar olurdu.



Neyse herkesin damak tadına ve yemek zevkine ayrı ayrı saygı duyuyorum burada söz konusu olan besleyici bir tabak makarna ise protein ve lif bizim için çok önemli başaktörlerdir.Makarnanın içine bir miktar taze balık eklerseniz mükemmel bir kombinasyon oluşturabilirsiniz.

SEBZELİ BİR TABAK MAKARNA



Ben makarna pişirirken bazen kendi tariflerimi kendim doğaçlama gerçekleştiriyorum.Mesela bugüne kadar karnabaharın makarna ile buluşmasını hiç bu kadar doyurucu bulmamıştım ama geçenlerde bir paket makarna küçük bir karnabahar ve biraz da baharat ile mükemmel bir uyum sağladığını fark ettim. 



Bunun için önce karnabaharı haşladım onu soğumaya bıraktım.Bir yandan da ocak'taki makarnayı sanki klasik pilav pişirirmiş gibi 1 parmak makarna seviyesini geçecek şekilde suyu tencereye doldurdum sonrasında;karabiber, tarçın ,isot biberi ve biraz da maydanoz ekledim.



Tuzu en son attım çünkü ben böyle seviyorum resmen bir şölen haline geldi, bazen yemek yaparken yoruluyor olabilirsiniz ama kilo kontrolü sağlarken bu tamamen bir eğlenceye dönüşüyor. 


Makarna tamamen piştikten sonra haşlanmış karnabaharları makarnanın üzerine bir süs figürü gibi yerleştirdim, yağsız yoğurttan biraz yoğurt ezdim, güzelce üzerine boca ettim çocuklar okul dönüşü hiç beklemedikleri bir tarif ile karşılaşınca çok memnun oldular.Siz de kendi tariflerinizi oluşturmak için esmer makarna ile değişik bir tarif oluşturabilirsiniz. Bu tamamen sizin elinizde.


HERBALİFE YAŞAM KOÇU GÖNÜL DEMİR 05314079994


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog