herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

15 Nisan 2019 Pazartesi

PAZARTESİ GÜNE HAREKET KAT HERBALİFE AVCILAR


PAZARTESİ GÜNE HAREKET KAT HERBALİFE AVCILAR




İnsanlar birbirleriyle sürekli sosyal iletişim ve etkileşim içindedirler. Bazen bana soruyorlar yahu Şerife siz yatıp kalkıp hep Herbalife mi konuşuyorsunuz? Sizin hayatınızda başka bir şeye yer yok mu? Bu sorunun cevabını bugünkü yazımda vermiş olayım. 




Dün pazardı sabah sabah yürüyüş öyle iyi geldi ki anlatamam yaşamayan bilmez ve kızımın doğumunun yaklaştığı için süper anneanne gibi oradan oraya koşturdum. 




Bugün pazartesi yine işimin başındayım bakın bugün neler yaptım hepsini içimden geldiği paylaşıyorum Herbalife benim için bir üründen çok daha fazlası her an bir macera hayatımın her anında bir fotoğraf karesi benim için neler anlatıyor gelin birlikte bakalım şu kısacık zaman diliminde. 




Evet ben hazırım sizde hazırsanız yola çıkalım  beni takip etmek için aşağıdaki linklerden Facebook ve Instagram sayfama ulaşabilirsiniz.

Bir kere insan suyun önemini kesinlikle hafife almamalı bu yaşa kadar suyun önemini çok önemsemiyordum ancak ; yaşın hiç bir önemi olmadığını, vücudun her zaman suya ihtiyacı olduğunu öğrendim. Hiç bir zaman geç kalmış sayılmazsınız. Evet bakın arka fonda bayanlar ve metrobüs sürücüsü nasıl merakla bakıyor. Halbuki  benim yaptığım bir şey sadece su içmek.


Bu arada bugüne kadar makyaj yapmayı da cilt bakımını da hiç önemsemiyordum. Herbalife bana bakımlı bir cilt için Herbalife Skin serisi ile neler yapabileceğimi gösterdi. Hayırlısı bakalım bundan sonra cildime daha iyi bakacağım. Size de tavsiyem Estetik bir yere kadar yardımcı olabilir ama doğal ürünlerle mükemmelin peşinden koşa bilirsiniz.

Nihayet Metrobüs ile yolculuğa başlayabildik malum Pazartesi hiç kimsenin yüzü gülmüyor.


Herbalife tam da budur herkes alışıldık yöntemlerle sürüyü takip eder. Sense kendi yolunu çizersin kendi yolunu çizmek isteyen tüm dostlarıma birlikte yürümeyi teklif ediyorum.


Evet bir bir Yudum Mutluluk bu kapağın altında bütün besinler amaçlarıma hizmet etmeye başladığı günden bu yana mükemmelin peşinde koşmak için kendi kendime söz verdim. İyi beslen hayatı doya doya yaşa.


Trafik akar gider Herbalife Shake tüm yolculuklar da güzel gider sana senden fazlasıyla yardım edecek bir üründen bahsediyorum. Ayrıca ekstrem çaba göstermenize de gerek yok burada Beylikdüzü'nde ekip arkadaşlarımız ile tüm insanlara yardım etmek için tüm kolay kilo kontrolü yöntemlerini insanlar ile paylaşıyoruz.



İnsanın üzerindeki kıyafetler ve renkler Toprak renklerini taşıyor ise korkmayın hayata pozitif bakmayı bilen insanlar kendi tarzını yaratır.Ben de kendi tarzını seviyorum yeşil , kahverengi , beyaz ve kırmızı olmazsa olmaz Coşkunun ve tutkunun rengi kırmızı. Yeşil beni hep rahatlatmıştır. Belki de Herbalife’ye olan sadakatim buradan geliyor.Sizce?



Bu durakta bekleme yapmadan pas geçtik. Kim bilir belki biraz önce birçok insanın hikayesi burada yazılmıştır. İstanbul lebi derya deniz, denizin mavisine insanların kalabalığı karışmış.



Neyse kalan Herbalife Shake’imi içip bitirmem gerekiyor üzerine de aloe veralı su içeceğim.Çoğu zaman gün boyu içtiğim suya karıştırmak ve tüketmek benim çok hoşuma gidiyor.






Boğazın mavisine ancak Herbalife yeşili yakışır diye düşünüyorum. Öyle İnsanın içini açıyor hadi bakalım devam edelim.



Dedim ya yeşil insanı huzura doğru götürüyor…..

Evet ilgi çekici bir obje daha yakaladım bakın ne kadar benziyor karıştırıcı shaker ile binanın silüeti, hayata geniş açıdan bakmak gerekiyor birisi beton yani buz gibi soğuk ve hissiz elimdeki tuttuğum karıştırıcı ise insanlara mutluluk dağıtıyor.




Nihayet yolculuğumuz sona erdi bakalım buradan sonrası nasıl olacak.



Bu binaları gördükçe kendimi şanslı hissediyorum şehrin karmaşasından kaçıp kurtulmak çok güzel oluyor o yüzden Küçükçekmece'ye komşu olmak çok hoşuma gidiyor.

ŞERİFE ÇELİK/ BEYLİKDÜZÜ,İSTANBUL/HERBALİFE YAŞAM KOÇU- 05314079994




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog