herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

16 Nisan 2019 Salı

HERBALİFE SET FİYATLARI AVCILAR


HERBALİFE SET FİYATLARI AVCILAR-05314079994






Öğleden sonra oğlum Nurettin ile birlikte Şile’de olmamız gerekiyordu ve trafikte epey yoğundu fakat, neyse ki şansımız yaver gitti Şile'ye gidiş dönüşümüz çok fazla uzun sürmedi.Saat 4.30 gibi ancak Avcılar'a gelebildik. PTT Şubesi kapanmadan göndermem gereken bir posta gönderim vardı bu nedenle en yakın PTT şubesine koşturdum şubede tek personel çalıştığı için epey beklemek zorunda kaldım tabi Herbalife öyle bir şey ki yakamdaki rozeti gururla taşıyorum.İnsanlar yakamdaki taşımış olduğum rozete büyük güven duyuyor çünkü bugün postanede yaşadığım olay bunu bir kez daha açık etti.




Postanede benimle beraber bekleyen Nilay hanım İki çocuk annesi bir ev hanımı doğum sonrası kilolarından kurtulmak istiyor, ancak internet satışı yapan tanıdık online sitelere güvenmiyor olduğunu söyledi.Ben de kendisine nasıl yardımcı olabileceğimi bu konuda neden tereddüt yaşadığını sorduğumda Nilay Hanım gerçekte Herbalife fiyatlarını bildiğini müşteri satış fiyatlarını çok fazla bilmeyen insanların bu tarz yerlerden ürün aldıklarını Herbalife setlerinin bu kadar ucuza satılamayacağını gibi konuları irdeledi.




Doğrusunu söylemek gerekirse çok şaşırdım bir ev hanımı için çok meraklı ve araştırmacı bir yapıya sahip olan Nilay Hanım 24 lira Herbalife seti reklamını görünce güldüm dedi.Çünkü bugün İstanbul'da bir yerden bir yere gidecek olsanız kısa mesafede ise gideceğiniz nokta taksiciler bile yüzünüze dönüp bakmıyor değil ki 24 TL'ye Herbalife seti satılsın insanları aldatıyorlar, yanıltıcı bir oyun oynuyorlar o yüzden bu tarz sitelere güvenmiyorum sizin yakanızda rozeti görünce içim rahatladı acaba Herbalife set fiyatları sizde de böyle komik fiyatlarla mı satılıyor? Dedi ben de kendisine Herbalife set fiyatlarından biraz bahsettim.




Normal şartlar altında Herbalife set denildiği zaman bütün ürünleri içeren bir set olması gerekiyor. Bu nedenle 2 kutu Herbalife Shake, 1 adet 50 gram veya 100 gram Herbalife çay, 1 adet Herbal aloe vera içeceği ve bir adette Herbalife Thermo Complete tablet olması gerektiğini söyledim buna ilave olarak eğer kişinin kabızlık problemi varsa Herbalife Heartwell ürününün de Herbalife setine ekleyebileceğimizi söyledim.




Verdiğim bilgiler Nilay Hanım için ilgi çekici geldi çünkü internette gördüğü Herbalife seti adı altında satılan ürünlerin fiyatlarını düşününce gerçek orijinal Herbalife ürünlerinin olup olmadığı konusunda endişelenmesi gayet doğal bir durumdur.Şayet siz de bu bölgede yaşıyor iseniz konum bilgilerimizi bana ulaşan insanlarla WhatsApp üzerinden paylaşıyorum ürünleri gelip yerinde görmeniz mümkündür.




HERBALİFE SET ÇEŞİTLERİ




Dilerseniz birkaç farklı kombinasyon ile Herbalife setinin nasıl oluşturulacağı konusunu biraz inceleyelim.Diyelim ki dengeli kilo kontrolünü sağlamak istiyorsunuz ama bunu nasıl başaracaksınız? Tamam o zaman şimdi sizlerin işine yarayacak bir ön hazırlık olarak yada fizibilite raporu da diyebiliriz birlikte hazırlayalım.Herbalife setlerini kısa kısa tanıtmış olalım bakalım hangi Herbalife seti sizin hoşunuza gidecek.


  • HERBALİFE SET 1

Herbalife set 1 içerisinde size 2 adet Shake önerebilirim herkesin bütçesine uygun zayıflama paketleri var 2 kutu Shake ne işe yarar? Derseniz hafif yemeniz için bir başlangıç sabah ve akşam yemeğinizi değiştirerek kilo verebileceğiniz dengede kalacağınız bir set bu set içerisinde çikolata vanilya ve fındık hangi tatların kombinasyonu sizinkisi ise ona uygun davranıyoruz karar size kalmış.
  • HERBALİFE SET 2

Evet şimdi level atlar mış gibi yavaş yavaş ürünlere ısınıyoruz. Herbalife setleri her kişinin ihtiyacına göre kesesine göre aynı sonuca götürebilecek kalitede ürünlerden oluşmaktadır.Bu setimizin içerisinde iki kutu Shake ve bir şişe aloe vera içeceği vardır. Shake ve aloe vera birlikte kullanıldığında sindirim sisteminiz rahatlar vücudun metabolizması yeniden istediğiniz performansı göstermek için size hizmet edebilir.


  • HERBALİFE SET 3

Şerife ben böyle yapmak istemiyorum Herbalife çayını çok methettiler ben Herbalife Shake çay ve aloe vera içeceği ile başlamak istiyorum diyenler için 2 kutu Shake bir çay ve bir aloe vera içeceği burada.


  • HERBALİFE SET 4

Herbalife set 4, tam 4 farklı üründen oluşuyor birincisi hanımların çok sevdiği Göbek ve basen problemlerini ortadan kaldıracak olan Herbalife Thermo tablet, ikincisi kalori kısıtlı Herbalife Shake ,üçüncüsü çay ve dördüncüsü de takımın bozulmaz parçası Herbal Aloe içecek.


  • HERBALİFE SET 5

Ben kilo vermek istiyorum ama benim önce kabızlık problemimi ortadan kaldırmam gerekiyor bir insanda kabızlık varsa en zor durum bu olsa gerek günlerce çile çekmenin ne olduğunu; Danışan bayanlardan biliyorum. Eğer sizde de kabızlık varsa Herbalife set 5 tam size göre birincisi kabızlığı yüzde 99.9 bitirecek olan Heartwell mükemmel bir üründür,2  kutu shake, standart bir kutu çay, bir kutu Termo, Bir de aloe vera içecek. İşte bu kombinasyon benim en çok hoşuma giden ve kullanıcıların anlata anlata bitiremediği bir set.Çünkü ürünler birbirini tamamlayıcı ve mükemmel bir Detoks etkisi ortaya koyuyor.Bugüne kadar yaşadığınız problemleri unutun dengeli beslenme demek Herbalife set 5 demek.


  • HERBALİFE mini SET

Şerifeci'ğim tatlı tatlı konuşuyorsun bütün bu anlattıkların kafama yattı ama neticede ben de bir insanım bir ürünü kullanmadan farklı kombinasyonları deneyemem bana senin öyle bir öneri yapman lazım ki ben bu ürünleri ufak ufak test etmiş olayım.Kendimi de bu arada denemiş olurum bana izin ver Herbalife ürünlerini tanımak istiyorum diyorsanız. Sizin için önerim Herbalife mini set içerisinde; 1 adet Shake, 1 adet çay ,1 adet de Herbal Aloe içecek varb Hadi bakalım hepinize kolay gelsin .Gelsin Shake gitsin kilolar.




ŞERİFE ÇELİK/ AVCILAR,İSTANBUL/HERBALİFE YAŞAM KOÇU- 5314079994

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog