herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

21 Nisan 2019 Pazar

MAYIS 2019 HERBALİFE TÜRKİYE ETKİNLİKLERİ SÜPER OLACAK


MAYIS 2019 HERBALİFE TÜRKİYE ETKİNLİKLERİ SÜPER OLACAK






Herbalife Avcılar Resmi Üyesi olarak 17-19 Mayıs 2019 tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Herbalife Türkiye etkinlikleri kapsamında süpervizör seviyesinde olan üyelerin katılabileceği süper bir etkinlik beni bekliyor.Bu kadar yoğun temponun içinde bu etkinlik için çok heyecanlanıyorum her geçen gün kendi ekibimi oluşturmak için sağlam adımlarla ilerliyorum. 




İstanbul Avrupa Yakasın da yaşayan bayanlar benim yaptığım çalışmaları takdir ile karşılıyorlar onların bana güveni kendime olan güvenimi ve bana bu yolda rehberlik eden Filiz Şahin hanımefendiyi takip ekmek için daha fazla güç veriyorlar kendilerine teşekkür ediyorum. Biraz da etkinlikten bahsedeyim istiyorum.



My HERBALİFE





Evet Herbalife benim Herbalifem oldu artık.Çünkü bugüne kadar görmediğim kadar o kadar çok ayrıntı içeren renkli bir dünya beni bekliyor burada.17 Mayıs Ora Arena’da Style Bell ve Luıgı Gratton müthiş deneyimlerini paylaşıyor  olacaklar. Ayrıca Herbalife ürünleri hakkında merak ettiğiniz ve Herbalife hakkında yeni gelişmeler burada paylaşılacak ve birçok soruyu yanıtlıyor olacaklar.


AYIN ÜRÜNÜ LİFTOFF





Bu arada mart ayı boyunca başarılı çalışma gayretleri sayesinde Herbalife liftoff enerji içeceğini en güzel şekilde temsil eden bütün Herbalife üyesi arkadaşlarımı tebrik ediyorum.Umarım etkinlik sırasında kendileri ile tanışma fırsatı bulurum zaten Herbalife ürünleri sadece bir üründen ibaret değildir.Bu nedenle oradaki kaynaşma benim için çok önemli olacak her şey bir kutu Herbalife Shake ile başlamıştı ama artık insanların beslenmesine katkı sağlayan o kadar çok ürün var ki bu beni daha da çok heyecanlandırıyor bu heyecanı paylaşmak isteyen tüm arkadaşlarımı yanımda görmekten gurur duyacağım.



HERBALİFE YAŞAM KOÇU GÖNÜL DEMİR 05314079994

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog