herbalife avcılar-05314079994

Herbalife hakkında tüm merak ettikleriniz burada.Avcılar ve çevresinde hızlı kilo kontrolü ve Herbalife Ürün siparişi için bizimle iletişime geçin.Herbalife Yaşam Koçu Desteği ile Kilonuzu Kontrol Edin.

22 Nisan 2019 Pazartesi

SÜREGELEN AÇLIK VE NEDENLERİ HERBALİFE AVCILAR



SÜREGELEN AÇLIK VE NEDENLERİ HERBALİFE AVCILAR




Süregelen açlık ve nedenleri




Benim bir Herbalife üyesi olmak için kendimde gördüğüm bazı değişiklikleri sizlerle de paylaşmak istedim genelde hepinizin başınıza gelebilecek olası tecrübeler süregelen açlık ve nedenlerini açıklamamız da yardımcı olabilir. 




Kimi zaman sanki insanın üç beş gün bir şey yememiş gibi midesini boş hissetmesi hiç hoş bir durum değil bunu sürekli yaşayan insanlar da var. Doğrusu ben de bir anlam veremiyorum neden sürekli acıkıyorum diye gibisinden ama anladım ki Herbalife formül 1 Shake insanlara aç kalmadan ekstra bir şeyler yemeden günü nasıl tamamlayacağını çok güzel öğretiyor. Ayrıca bu yazımın içinde Temel'de açlığa neden olabilecek bariz sebeblerden bahsetmek istiyorum.



  • Görüyorum ki birçok arkadaşım WhatsApp durum paylaşması yapıyor ancak ne var ki çalışsın ya da çalışmasın sıklıkla bayan arkadaşlarımız yeteri derecede dengeli beslendiğini iddia edecek kadar kaliteli yemekler ile beslenmediklerini görüyorum.Kaliteli denilince öyle aklınıza pahalı bir restoranda yemek yemek gelmesin. Bu nedenle gün içinde tükettiğimiz gıdaların sizin göstereceğiniz performans üzerinde büyük etkisi olduğunu bilin istiyorum. Az yemek ya da çok yemek kavramları, burada çok fazla işe yaramıyor açlığın altında yatan nedenler dengeli beslenme yaparak ortadan kaldırılabiliyor.




  • Açlığın altında yatan Temel sebeplerden bir tanesi de daha önce pek önemsemediğim sıvı tüketimi büyük bir etken olarak önüme çıktı.Suyun vücutta yarattığı etkileri ancak deneyimleyerek öğrenebilirsiniz. Her gün sabah güne bir bardak su ile başlayarak bir adım atabilirsiniz vücuttan ne kadar su eksiliyor ise o kadar yeme ihtiyacı doğuyor.





  • Bir de İstanbul gibi her şeyin hızlı geliştiği bir şehirde yaşamanın dezavantajı olarak billboard ve ışıklı ilanlar insanların bilinçaltında yer etmektedir.Metrobüste, vapurlarda , mahallenin herhangi bir köşesinde fastfood ilanları insanları sürekli tüketime doğru kanalize ediyor. Aslında o çok tanıdık bir satış hilesi gibi gözüküyor.Bu durum sosyal medya ve televizyonlarda da desteklenir durumda.Bu nedenle insanın bu kadar yüksek bir bombardımanı ertelemesi ve üzerine gelen bu yiyecek bombardımanını elinin tersiyle itmesi biraz zor gibi gözüküyor ve tüketilen yüksek kalorili besin değeri düşük gıdalar sürekli yemeye Endeksli bir insan profilini ortaya koyuyor.





  • Çevremdeki insanların neredeyse yüzde 80'i sabahın köründe işe gittikleri halde sebepli ya da sebepsiz istirahat etmeye pek vakit ayırmıyorlar.Tabii ki bu gibi durumlar sabah yorgun bir beden ve olduğundan fazla açlık hissi veriyor. Çünkü vücudun dinlenmesi gereken saatlerde insanlar başka başka işlerle uğraşıyor, işte bu da vücudun sürekli enerjiye olan bağımlılığını arttırıyor. Bununla mücadele etmek için gece de olsa bir şeyler yeme ihtiyacı hasıl oluyor.




  • Şimdi beni yakından tanıyan arkadaşlarım yahu Şerife sen bir doktor musun diye bir soru yöneltebilir senin bizim açlık ve tokluk ile olan ilişkimizi şekillendirme ve bu duruma yorum yapmam ne alaka diyebilirsiniz.Çok doğru söylüyorsunuz Ben bir doktor değilim ancak yakın dönemde Doçent Doktor İsmet Tamer Bey'in Herbalife eğitimini baştan sona dinlediğim için; açlık ve tokluk arasındaki ince ayrıntıları bir doktordan dinlemiş resmi Herbalife üyesi olarak yazıyorum.İnsan çok yediği zaman ertesi sabah aç uyanmasını açıklayan bilimsel bir teori zaten mevcut. İnsülin ve glisemik endeks bana göre bu durumu en güzel açıklamakta. Bence her şeyi buradan açıklamak doğru olmaz biraz da yüz yüze görüşelim sohbet edelim.Bu konu gerçekten çok detaylı.




  • Görülen o ki benim açıklamalarımı makul gören arkadaşlarım samimi bir itiraf ile kadınların özel günlerinde yedikleri içtikleri gıdaları çok'ta önemsemedikleri kanısında gözüküyor. Çünkü hormon dengelerinin vücudu ve zihni etkilediği bir dönemden geçerken insanın her şeyi kontrol etmesi de beklenemez.





  • Evet beyler ve genç arkadaşlarım son zamanlarda yaptığım paylaşımlar sizi de etkilemiş gözüküyor.Çünkü ara sıra görüştüğüm birkaç arkadaşım benim yaptığım paylaşımları okumuş olacak ki Şerife Hanım nedir bu dengeli beslenme? Ne yani bizim yediklerimiz tamamen çöp mü şimdi! Sen bizi ne gibi aydınlatacaksın! Arkadaşlar elbette yediğiniz gıdalara çöp muamelesi yapmıyorum.Ama inanın insan vücudu bir çöplük değildir, besin değeri yüksek gıdalar ile beslenmiyor olmayışınız işinizi zorlaştırıyor.Sürekli açlık hissetmeniz ve yorgun bir bedenle işinize gitmeniz içten bile değil. Yedikleriniz sizi ve ruh halinizi etkiliyor. Daha fazlası için benimle iletişime geçebilirsiniz.





  • Geçenlerde Şişli'ye kadar bir tanıdık elektrikçi arkadaşım ile metrobüste sohbet ettik sohbet esnasında şerife abla ben her gün sabah kahvaltı etmiyorum, canım istemiyor öğlen işyerinde ne yersin dediğim zaman? Genelde basit şeyler yiyorum ama yine de kilo veremiyorum aksine kilo alıyorum bu işin sırrı nedir? Dedi. Ben de öğün atlatmayı bırakmasını tavsiye ettim.Öğün atlatmak vücudun tabiatına aykırı bir olay. Belki eskiler Günde 2 defa yemek çektüketiyordu ama günümüz koşulları ve beslenme şekli değişti. Kısacası eski alışkanlıklarınızı bırakmadan kilo kontrolü sağlayamazsınız.





  • Çalışan arkadaşların durumu böyle, bir de ev hanımları var onların durumu daha da kritik canı sıkılan kendini mutfakta buluyor. Aslında gerçekten aç olup olmadıkları konusunda yüz yüze görüştüğüm bayanlar evde canım sıkıldığı zaman kendimi mutfakta buluyorum diye bir özeleştiri getirmiş oluyorlar. Gerçekte aç olmadan bir şeyler yemek sürekli açlığı tetikleyen hareketlerden sadece bir tanesidir. Çözüm olarak evde yapılabilecek Fiziksel aktiviteler bu durumu çözümlemek için yardımcı olabilir.





  • Sakın yanlış anlaşılmasın bayanlarda en sık karşılaştığım bir gerçeklik var ki hiç bir bayan bu durumu kabullenmiyor. İlaç kullanımı bence çok kolay düşünce tarzını etkiliyor , ilaç kullanımı kadınlarda aşırı kilolu olmanın en kolay yolu gibi gözüküyor.Özellikle sinir stres bahanesi ile kullanılan ilaçlar metabolizmayı yavaşlatır.





  • Bana göre en önemli olan yeme içme alışkanlıklarının açlık hissini daha çok artırdığı düşüncesindeyim.Çünkü televizyon izleyen insanların yemek yerken ne kadar yediğini ve ne kadar sürede yemekten kalktığını gözlemledim; inanın televizyonda izlediği programa göre yemeğini şekillendiriyor desem yalan olmaz. Şayet bir aksiyon filmi seyrediyor ise kendisi de o aksiyona uyuyor hızlıca sofradan kalkıyor.Ama Klasik Türk dizilerini izliyor ise yemek sürüyor da sürüyor da ve ihtiyacından daha fazla tüketiyor işte bu sebeple Televizyon karşısında yemek yemek hiç de sağlıklı bir davranış değil. Bir yemek ortalama 20-25 dakika gibi sürede yenilmeli ve hazm ederek daha yudumlar ağıza girdiğinde sindirim başlıyor olmalı ve yeterince çiğnenmeli.Umarım bu paylaşımım size faydalı olur.



HERBALİFE YAŞAM KOÇU GÖNÜL DEMİR 05314079994


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen deneyimlerinizi bizimle paylaşın.Gelişiminizi takip edelim.

Herbalife Yazıları

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ?

HERBALİFE AVCILAR ŞİŞMANLIK BİR KADER Mİ? Bugün size Herbalife kullanan ünlülerden falan bahsetmeyeceğim.Çünkü popüler bir konu, bizim ...

herbalife blog